Як створити сайт,який приверне клієнтів?

Я припускаю, що зараз ви шукаєте підрядника для розробки та створення професійного веб-сайту, який залучить до вас клієнтів. Я вирішив допомогти Вам у цьому, перш ніж приймати будь-яке рішення. Прочитайте цей посібник, І ви дізнаєтеся, що є найважливішим у процесі проектування та створення веб-сайту, щоб перетворити його на машину для заробляння грошей.

Ваш майбутній веб-сайт, швидше за все, матиме певну мету. Це може бути, наприклад, отримання запитів від потенційних клієнтів, демонстрація інформації або навіть прямі продажі або реєстрація на навчальні курси.

Якщо ви плануєте розробити і впровадити веб-сайт тільки тому, що він вам потрібен в першу чергу або вам більше не подобається стара версія, то ви можете припинити читати цю статтю прямо зараз. У професійного сайту повинна бути мета, інакше він не принесе результату. Клішована пропозиція, але багато підприємців досі не розуміють цього і створюють» сучасні «і» красиві » сайти, які вбивають їх бізнес.

Звичайно, я не хочу сказати, що сайт не може бути сучасним або просто красивим. Можна, але перш за все вона повинна приносити прибуток. Ось чому я пропоную змінити термінологію прямо зараз. Ваш новий сайт повинен бути розроблений так, щоб всі ваші потенційні клієнти могли робити те, що ви від них хочете.

Добре розроблений веб-сайт — це ваш цілодобовий продавець, який перетворить відвідувачів на клієнтів.

Немає нічого гіршого, ніж гарний сайт, зовсім не дешевий, але абсолютно не підходить потенційному клієнту. Веб-сайт повинен бути простим і інтуїтивно зрозумілим. Тут не потрібно орієнтуватися на власний смак, тому що він у кожного свій. Ви створюєте такий сайт для потенційного клієнта, щоб він міг залишити у вас свої гроші-просто, правда?

Вам потрібен сайт, який просто добре виглядає — вам потрібен сайт, який:

Як створити сайт,який приверне клієнтів?
  • генерує хороший, цінний трафік з пошукових систем
  • формує запити від Клієнтів
  • обробляє транзакції
  • відповіді на найважливіші питання Ваших клієнтів
  • допомагає вашим клієнтам
  • стане центром вашого маркетингу

Підсумок: вам потрібен сайт, який працює на вас і ефективно продає. Більшість компаній мають веб-сайти, які виглядають красиво, але марні з точки зору залучення клієнтів; найчастіше це відбувається через незнання, брак часу і/або надмірну зосередженість на тих аспектах інтернет-маркетингу, які не є найбільш актуальними в даний момент. Прочитавши це керівництво, ви вже на крок попереду — а застосувавши його на практиці, ви зможете отримати перевагу перед ними. А якщо бажаете створити сайт, але на знаете як, можете одразу звернутися до спеціалістів на wustpage.com.

Створення ефективного веб-сайту-крок за кроком

Плануєте перейти на новий веб-сайт, але не впевнені, як до цього підійти? Зміна вашого сайту-це дуже важливий процес, який при неправильній реалізації може привести до величезних втрат… Якщо у вас вже є трафік — ви можете його втратити. Якщо у вас немає трафіку — ви можете втратити можливість придбати цей трафік. На щастя, рішення просте, і зараз ви отримаєте його безкоштовно.

Насправді, не має значення, чи створюєте ви абсолютно новий сайт або оновлюєте свій нинішній, додаючи «щось крутіше». Більшість компаній роблять одну помилку, яка згодом обходиться дуже дорого… Ця помилка-зосередженість на собі, а не на потенційному клієнті. Це має величезне значення при прийнятті багатьох рішень, пов’язаних з веб-сайтом. На жаль, не вам вирішувати, які підсторінки або контент повинні бути на вашому сайті…

Простіше кажучи, ваш сайт повинен бути створений так, як цього очікують ваші клієнти. При такому підході все спрощується, і ваш сайт перетворюється в машину для генерації запитів або продажів. Як же усунути цю проблему і перетворити свій сайт в ефективного продавця? Наш багаторічний досвід залучення клієнтів за допомогою Gogole дозволив нам розробити схему роботи, яка завжди працює. Перегляньте відео або перейдіть нижче, щоб ознайомитися з нашою процедурою.

Крок 1: Аналіз клієнтів і ключових слів

Якщо ви вже створили маркетингову стратегію або визначили цільові групи в минулому — використовуйте це як можливість оновити і розширити їх. За допомогою інтернет-маркетингу ви можете охопити набагато більше людей і самих різних груп, так чому б не скористатися цим?

Щоб визначити свою цільову групу, подумайте про свого ідеального клієнта — в маркетингу це називається розробкою персони. Персона також є представником вашої цільової групи. Звичайно, ви можете використовувати наявні знання при створенні своєї персони, якщо ви раніше займалися стаціонарним бізнесом.

Ви створюєте персону на основі наступних питань:

  • Яку проблему клієнта вирішує ваш продукт або послуга?
  • Чи потрібен клієнту цей продукт для професійних цілей або для хобі?
  • Як він проводить свій звичайний день? В які години він / вона, швидше за все, буде використовувати ваш продукт?
  • Які цілі він / вона ставить перед собою в житті? До чого він / вона прагне (і як ви могли б допомогти йому/їй досягти цього)?
  • Молодий він чи старий? Скільки йому років?
  • Він жіночої або чоловічої статі? З великого чи маленького міста? Яка його / її Освіта та рід занять?

Такий ідеальний клієнт, звичайно, рідко зустрічається в реальності-але персони вкажуть нам напрямок, в якому ви будете рухатися. Згодом ця ідеальна особистість буде видозмінюватися, і коли ви вийдете зі своїм бізнесом в інтернет, вашими клієнтами також стануть люди, які раніше з різних причин не могли у вас купити (тому що офіс був для них занадто далеко, тому що вони про вас не чули і т.д.).

Створення персони дуже важливо, оскільки багато подальші дії засновані на ній — тому це слід зробити на самому початку.

Крок 2: Аналіз ключових слів і конкуренції

Як тільки ви дізналися свого ідеального клієнта, необхідно перевести його проблеми і питання на мову пошукової системи, тобто на ключові фрази, які він вводить в пошукову систему. Це надзвичайно цінне знання — адже знаючи, які фрази набирають ваші потенційні клієнти, ви зможете побудувати свій сайт таким чином, щоб на основі цих фраз сайт був швидко знайдений ними. У двох словах, це SEO (пошукова оптимізація), або позиціонування. Як же дізнатися, що ваші клієнти вводять в пошукову систему?

Є кілька способів:

  • a) видати себе за свого клієнта і перевірити конкурентів,
  • б) перевірка пропозицій Google,
  • в) використання інструментів SEO, таких як Google Keyword Planner, Senuto або Ubersuggest.io.

Метод а) є найпростішим в теорії-уявіть себе купує товар. Цей спосіб дає неточні результати, але у нього є велика перевага — ви дізнаєтеся, хто з ваших конкурентів високо ранжується, і зможете побачити, за якими фразами ваш конкурент видно в пошуковій системі. Просто введіть адресу вашого конкурента в додаток Ubersuggest.io або в Senuto, і вам будуть показані ключові слова, за якими ранжуються ці сайти. Ви також побачите найпопулярніші пости з цих сайтів, що буде цінною інформацією для вас при створенні контенту для вашого сайту.

Метод b) також дуже простий, але через це результати також будуть простими і досить загальними. Однак цей метод покаже вам, як працює пошук Google з різними ключовими фразами-так що це теж цінний урок. Просто введіть пошукову фразу в рядок пошуку, і внизу результатів ви побачите «схожі пошуки», тобто найбільш часто вводяться фрази.

Виконайте те ж саме з іншими приводами: для, коли, який, де, як і іншими. Також варто ввести синоніми (наприклад, «весільні сукні») або розмовні і сленгові слова («сукні для цивільної церемонії»).

Таким чином, ви отримаєте дві речі: довгі хвостові фрази і теми для блогу вашої компанії.

Довгі фрази-це типи ключових слів, які є набагато точнішими (для порівняння: «весільні сукні» проти «весільні сукні в стилі бохо для пухнастих людей»). Це дуже важливо для SEO: довгохвості фрази конвертуються набагато краще.

Як створити сайт,який приверне клієнтів?

Для більш швидкого аналізу ви можете скористатися нашим інструментом пошуку саме таких фраз. Він працює за принципом швидкого пошуку споріднених слів.

Це пояснюється тим, що чим більш загальною є фраза, тим більше значень вона містить. Якщо ви наберете фразу «весільні сукні» , то знайдете 47 мільйонів результатів (sic!), включаючи десятки магазинів у Польщі та за кордоном, підручники з шиття весільних суконь, статті про історію весільних суконь на історичних форумах, новини на модних порталах і тисячі фотографій на Pinterest. Дуже важко пробитися крізь такі зарості результатів, чи не так?

Але якщо замість цього набрати «кремові весільні сукні довжиною до коліна», то буде всього… 56 результатів. Якщо у вас в асортименті є таке плаття і ви позиціонуєте свій сайт по цій фразі, то у вас незрівнянно більше шансів, що цей клієнт прийде саме до вас. Крім того, клієнти, які набирають такі точні фрази, дуже часто вже прийняли рішення про покупку і тільки шукають магазин, де вони можуть зробити цю покупку. Звичайно, таких рішучих клієнтів менше, але вони набагато цінніші.

Ось чому варто позиціонувати свій сайт як для загальних фраз, так і для довгохвостих фраз — щоб ці люди потрапили на ваш сайт!

Метод (c) дасть найбільш точні результати, оскільки в результатах ви також побачите місячну кількість пошукових запитів для даної фрази. Ви можете використовувати безкоштовний Планувальник ключових слів Google або зареєструвати аккаунт в Senuto. Якщо у вас великий магазин і ви хочете дуже вдало його розташувати, ці інструменти знадобляться в будь-якому випадку.

Запишіть всі фрази, за якими клієнти можуть знайти ваш магазин або сайт. Ви можете групувати їх, щоб підтримувати порядок. Ви повернетеся до них на наступних етапах. Тепер…

Крок 3: плануйте структуру підсторінок і зміст сайту

Ви повинні знати, що потенційні клієнти повинні переходити на потрібні підсторінки в залежності від того, яку фразу вони набирають в Google. Це підвищує ймовірність того, що вони не залишать сторінку протягом декількох секунд. Крім того, чим більше ваша цільова сторінка відповідає запиту, тим більше у вас шансів отримати клієнта.

Побудова структури сторінки має ґрунтуватися на аналізі ключових слів, який ви провели на попередньому етапі. Знаючи слова, які використовують потенційні користувачі, Ви дізнаєтеся, що їм дійсно потрібно.

Див графік, на якому чудово зображені різні елементи підсторінки і типи ключових слів, за якими вони повинні відображатися в Google.

Найбільш важливими з них, на які слід звернути увагу, є:

  • Домашня сторінка-слова, пов’язані з назвою бізнесу або бізнесу в цілому (зоомагазин, компанія з ремонту і т.д.).
  • Категорія товару-підсторінка категорії, що містить товари, пов’язані з пошуком (весільні сукні, Будівельні інструменти і т. д.)
  • Сторінка продукту-підсторінка, присвячена одному конкретному продукту (телевізор Sony KD-49xg8096, викрутка MAKITA DDF458RTJ і т.д.).
  • Категорія послуг-підсторінка, присвячена набору пов’язаних послуг (Юридичні послуги, Бухгалтерські послуги і т.д.).
  • Конкретна послуга-підсторінка, присвячена конкретній послузі (кримінальні справи, бухгалтерський облік для компаній і т. д.)
  • Зміст керівництва-запис в блозі, сторінка FAQ. Як правило, весь контент, що містить інформацію, яку шукають потенційні клієнти.

Кожна підсторінка на всьому сайті має своє призначення і вимагає від потенційного клієнта певної дії. Якщо ви добре розробите таку структуру і сплануєте її відповідний зміст — ви отримаєте багато потенційних клієнтів, які прийдуть до Вас з Google. Вам не доведеться витрачати гроші на платну рекламу. Звичайно, це не так просто, і Вам буде потрібно деякий час, щоб отримати більше трафіку, але, тим не менш, гра коштує свічок.

Підготовка такої структури детально описана в статті про SEO-стратегії, якщо ви плануєте шукати клієнтів в Google-раджу прочитати її.