Оренда офісу у Львів

Кожна компанія з часом зустрічався з проблематикою оренди офісу. Тим більше якщо компанія знаходиться на старті власної справи. В даному випадку, витрата на оренду офісу буде дуже великою витратою бюджету. Тому, перебуваючи в такій ситуації, необхідно бути дуже і дуже уважними.

Багато маленьких компаній, які обмежені в можливості матеріальних витрат, займаються пошуком офісу в оренду наступним шляхом: визначають район для майбутнього розташування офісу; знайомляться зі списком підприємств, освітніх установ і нижніх поверхів будинків, де береться в оренду приміщення; домовляються про зустріч з власниками здають в оренду на предмет перегляду приміщення, вивчення документації та домовленості про партнерство.

Необхідно перевірити власника здає в оренду

Укладайте договір лише з уповноваженою особою. Всі інші папери не мають юридичної сили, тому ваше право перебувати в приміщенні буде примарним. Вас виселять в будь-який момент.

Приміщення в оренду здають 3 види осіб: господарі, представники власників і суборендодавці. У представників необхідно перевірити довіреність, у суборендодавців — згода власників здають в оренду.

Перевірка довіреностей на сайті Нотаріальної палати

У всіх випадках запитайте:

Оренда офісу у Львів
  • Оригінали документів на приміщення або завірені нотаріусом копії. Вони допоможуть переконатися, що Ви отримаєте власне те приміщення, яке хочете. Звичайні копії легко підробити, тому їм краще не довіряти.
  • Договір на купівлю приміщення .
  • Спочатку подивіться документи і поспілкуйтеся з уповноваженою особою, і лише потім підписуйте договір. Якщо навколо вас створюють ситуацію поспіху і просять заплатити саме зараз, а краще готівкою, може, ви зустрілися з шахраями. Якщо розповідають казку, що документи в сейфі, ключі у директора, а директор у від’їзді. Будьте обережні і не поспішайте.
Оренда офісу у Львів

Вибираємо місце для оренди офісу правильно: що необхідно знати

Правильно відшукати комфортне місце для майбутнього офісу буває проблематично. У великих містах це ще й дорого. Відповідальний момент-розв’язка автомобільного транспорту, щоб компанія розташовувалася на виду, до неї легко було добиратися. Безсумнівний плюс-наявність в крокової доступності магазинів, кафе або спортзалів. Однак в даному випадку показник до базової оренди може бути підвищений.

Чимало проблем доставляють автомобільні парковки. Перед тим як орендувати офіс, необхідно переконається в тому, що парковка буде доступна як для клієнтів, так само і для персоналу. Один із трендів останнього часу-переміщатися по місту на велосипеді, тому наявність велосипедної стоянки також вітається. Для підприємств з невеликим бюджетом буде правильним зняти приміщення в передмісті. Таке ж рішення допустимо і для невеликих пунктів проживання.

Оренда офісу у Львів

Важливо взяти до уваги і формат роботи підприємства. Якщо обов’язково необхідно вразити потенційну клієнтуру, показати солідність і спроможність компанії-можливо, доведеться розщедритися на оренду офісу в бізнес-центрі. Якщо такої необхідності немає, можна зняти приміщення, наприклад, в НДІ або житловому будинку.

Клас офісу

  • Офіси А класу-еліта в світі бізнес-центрів. Багато з них розташоване в історичному центрі міста, в крокової доступності від станцій метро. Сучасні будівлі обладнані новітніми системами забезпечення життя, паркуванням. Мають хорошу інфраструктуру.
  • Офіси класу В по розташуванню програють класу а-як правило розташовані дуже далеко від центру, але знаходяться біля метро (або співробітників від або до метро возять корпоративні шатли). Обладнані системою безпеки. Мають хорошу обробку.
  • Офіси класу C, в основному, розміщуються на території колишніх НДІ або в будівлях колишніх заводських контор. Дуже часто такі приміщення врятли сьогодні можуть похвалитися ні хорошою транспортною доступністю, ні якісною сферою послуг, ні зручним паркінгом. У подібних будівлях коридорно-кабінетне планування. У зв’язці з тим на подібні приміщення обов’язково є інтерес завдяки низькій ставці оренди — від 3000 грн.

Огляд приміщення

Перш ніж увійти

Варто звернути увагу, завантажена парковка, якого вона розміру і чи зручно до неї приїхати на особистому автомобілі. Подивіться, скільки насправді йти до метро або пункти для транспорту загального користування. Чи є поруч сфера послуг-кафе, магазини, хімчистки. Порахуйте, скільки точок харчування біля вашого потенційного офісу-співробітникам необхідно де небудь обідати. Можна навіть зайти в пару місць і оцінити, чи дорого тут годують. Це побут, проте він визначає комфорт. Тому можете звернуть увагу на https://optima-plaza.com.ua/kompleks/ вул. наукова 7д Оптіма Плаза.

Відразу при вході

Дивіться, чи є ресепшен, як організована охорона, як влаштована система перевірки та управління доступом. Дізнайтеся, чи записує охоронець сторонніх, перевіряє чи ні документи. Якщо Охорона пильнує, по поверхах не будуть ходити сторонні, і в ході роботи до вас в офіс не увірветься консультант Оріфлейм. Піднімаючись на поверх, подивіться дуже уважно на чистоту в ліфтах, температуру в будівлі — має бути взимку тепло, прохолодно влітку.

Технічні комунікації

Подивіться дуже уважно на системи центрального кондиціонування і вентиляції. Вони зобов’язані бути справні і нормально працювати. Необхідно перевірити кількість розеток в приміщенні. Дізнайтеся, яке навантаження вони можуть витримати: чи не вилетять пробки, якщо в одну розетку підключити МФУ і шість нерухомих комп’ютерів. Добре, якщо в приміщенні вже будуть прокладені структуровані кабельні мережі для швидкого підключення робочих місць до Інтернету і телефонії.